INSPIRATIE & TRENDTOURS

Een aantal keer per jaar organiseert Uitvaart Academy inspiratie-, design- en trendtours. In deze tours gaat u een dag onderweg met een kleine groep ondernemers en managers en wordt u uitgedaagd creatief met uw merk en marketing om te gaan. U pendelt tussen locaties terwijl u bezig bent met het analyseren en construeren van kleine veranderingen in uw onderneming.  U komt de tour uit met een blauwdruk aan nieuwe merk- en marketingmogelijkheden voor uw onderneming. U ervaart een nieuwe drive, en doet nieuwe inspiratie en nieuwe contacten op. Door de Covid maatregelen zorgen wij uiteraard voor een nieuwe vorm die optimaal kan werken zonder dynamiek te verliezen. In het najaar 2020 staan er twee tours op de agenda :

FUNERAL ROADTRIP

€ 395,00

FUNERAL ROADTRIP

€ 395,00

In de Funeral Roadtrip staat het opdoen van inspiratie centraal. We nemen u mee naar verschillende locaties waarin u kunt genieten van inspiratie uitvaartsettings. Onderweg krijgt u verschillende opdrachten om de basis van uw merk nog eens goed in kaart te brengen. Vanuit die basis kunt u gemakkelijk tot creatieve oplossingen komen. We werken naar inspiratie voor het creeren van beleving, nieuwe vormen van marketing op weinig budget en het toepassen van trends in uw strategie. Max 20 deelnemers per trip.

DESIGN DEATH

€ 395,00

DESIGN DEATH

€ 395,00

In deze tour staat het herontwerpen van uitvaarten en uitvaartprocessen centraal. We bezoeken de weergaloze REDESIGN DEATH expositie en gaan aan de slag met nieuwe vormen van afscheidnemen en uitvaartbeleving. In deze tour bent u bezig met bedenken van nieuwe vormen van beleving voor uw merk én voor families. U onderzoekt welke producten daarbij passen en hoe u beter kunt faciliteren in wensen en behoeften van uw klanten. Max 20 deelnemers per tour.

FUNERAL ROADTRIP DESIGN DEATH
1-dags trip 1-dags trip
Inspireren, nieuwe beleving, nieuwe marketing Ontwerpen van dood en processen
Locatiebezoek : crematorium Locatiebezoek : designmuseum
Uitvaart van de Toekomst, trends, opvallende marketing Wensen consument, nieuwe beleving